Marketing produktów żywnościowych

  • Dodaj recenzję:
  • Wydawnictwo: PWRiL
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Cz. Kos, J. Szwacka-Salmonowicz
  • Wydawca, rok wydania: PWRiL, 1997
  • Liczba stron : 180
  • Oprawa i wymiary: miękka, 160 x 230 mm
  • ISBN: 83-09-01684-0
  • egz.
  • 12,90 zł
Problematyka marketingu artykułów żywnościowych przez dłuższy okres pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. W warunkach bowiem stałych niedoborów nawet produkty złej jakości mogły być z łatwością sprzedane bez wykorzystywania narzędzi marketingowych. Dotyczyło to również rynku żywnościowego.
Problematyka marketingu artykułów żywnościowych przez dłuższy okres pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. W warunkach bowiem stałych niedoborów nawet produkty złej jakości mogły być z łatwością sprzedane bez wykorzystywania narzędzi marketingowych. Dotyczyło to również rynku żywnościowego.

Marketing stał się natomiast nieodzowny z chwilą wprowadzenia zmian systemowych zmierzających do zastąpienia gospodarki centralnie planowanej gospodarką rynkową. Rozumiał to doskonale prof. dr hab. Czesław Kos, wybitny znawca gospodarki żywnościowej, a zwłaszcza rynku produktów po­chodzenia rolnego. Wspólnie z dr Joanną Szwacką-Salmonowicz, pracującą z Nim w Instytucie Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN, a także na Wydziale Zarządzania UW, rozpoczął pracę nad przygotowaniem tej książki.

Tytuł

Marketing produktów żywnościowych

Autor

Cz. Kos, J. Szwacka-Salmonowicz

Wydawca

PWRiL

Rok wydania

1997

Liczba stron

180

Wymiary

230x160mm

Okładka

miękka

ISBN

83-09-01684-0

 lni

technik_ogrodnik

technik_agrobiznes