Marketing smaku

  • Dodaj recenzję:
  • Wydawnictwo: Esteri
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Slawka G. Scarso, Luciana Squadrilli
  • Wydawca, rok wydania: Esteri, 2017
  • Liczba stron : 312
  • Oprawa i wymiary: miękka, 190 x 230 mm
  • ISBN: 978-83-65625-60-1
  • egz.
  • 85,00 zł

Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii

JAK PROMOWAĆ PRODUKTY REGIONALNE, USŁUGI GASTRONOMICZNE ORAZ ORGANIZOWAĆ WYDARZENIA KULINARNE
 

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.  

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

 

Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:

  • analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
  • narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
  • organizacja wydarzeń kulinarnych,
  • opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
Zobacz jeszcze...