Marketing w turystyce i rekreacji

  • Dodaj recenzję:
  • Wydawnictwo: PWN
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Aleksander Panasiuk
  • Wydawca, rok wydania: PWN, 2013
  • Liczba stron : 384
  • Oprawa i wymiary: miękka, 170 x 240 mm
  • ISBN: 978-83-01-17307-4
  • egz.
  • 52,90 zł

Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi zagadnienia marketingu w turystyce.

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:

· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,

· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,

· zachowania klientów na tym rynku,

· elementy marketingu-mix (5P),

· marketing terytorialny w turystyce,

· markowy produkt turystyczny,

· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,

· marketing relacji w turystyce i rekreacji,

· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Tytuł

Marketing w turystyce i rekreacji

Autor

Aleksander Panasiuk

Wydawca

PWN

Rok wydania

2013

Liczba stron

384

Wymiary

170 x 240 mm

Okładka

miękka

ISBN

978-83-01-17307-4