Markowe produkty turystyczne

  • Dodaj recenzję:
  • Wydawnictwo: PWE
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Adam Edward Szczepanowski
  • Wydawca, rok wydania: PWE, 2012
  • Liczba stron : 212
  • Oprawa i wymiary: miękka, 160 x 235 mm
  • ISBN: 978-83-208-1986-1
  • egz.
  • 54,90 zł
W książce Markowe produkty turystyczne autor omawia istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego oraz wiele innych.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.

Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Tytuł

Markowe produkty turystyczne

Autor

Adam Edward Szczepanowski

Wydawca

PWE

Rok wydania

2012

Liczba stron

212

Wymiary

160 x 235 mm

Okładka

miękka

ISBN

978-83-208-1986-1