Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

  • Dodaj recenzję:
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Bednarczyk Małgorzata
  • Wydawca, rok wydania: CeDeWu, 2011
  • Liczba stron : 180
  • Oprawa i wymiary: miękka, 165 x 235 mm
  • ISBN: 978-83-7556-157-9
  • egz.
  • 46,90 zł

Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.

Tytuł

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Autor

Bednarczyk Małgorzata

Wydawca

CeDeWu

Rok wydania

2011

Liczba stron

180

Wymiary

165 x 235 mm

Okładka

miękka

ISBN

978-83-7556-157-9