Praktyczny marketing miast i regionów

  • Dodaj recenzję:
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Jacek Pogorzelski
  • Wydawca, rok wydania: Wolters Kluwer, 2012
  • Liczba stron : 240
  • Oprawa i wymiary: twarda, 145 x 210 mm
  • ISBN: 978-83-264-3831-8
  • egz.
  • 51,90 zł

Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować przy promocji i marketingu miasta oraz regionów.

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,

redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl

 

Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia

 

Spis treści

O autorze 7

Czym jest, a czym nie jest marketing miejsc?   9

1. Miejsce to najbardziej złożona marka, ale także dużo więcej niż marka   15

2. Tworzenie wartości w marketingu miejsc   33

3. Główna idea marki miejsca 49

4. Rozwój marki miejsca   69

5. Osobowość marki miejsca   89

6. Branding emocjonalny w marketingu miejsc  115

7. Marki, które wspierają marki miast i regionów   137

8. Konkurencja i współpraca w marketingu miast i regionów   157

9. Promocja marki miejsca   175

10. Zarządzanie doświadczeniem odbiorcy marki miasta i regionu 195

11. Transformacja doświadczenia miejsca  213

12. Błędy w zarządzaniu marką miejsca   231

Tytuł

Praktyczny marketing miast i regionów

Autor

Jacek Pogorzelski

Wydawca

Wolters Kluwer

Rok wydania

2012

Liczba stron

240

Wymiary

145 x 210 mm

Okładka

twarda

ISBN

978-83-264-3831-8